Хімія


Дистанційне навчання

24,26 травня 
Повторення
Оскільки у нас залишились тільки резервні години, так як навчальний матеріал вже вичерпано, ми використаємо їх на повторення. Цікаво буде згадати, як неметали реагують зі складними речовинами
Нижче наведені завдання ЗНО минулих років

Тримаймося, мої хороші!
                       Все буде Україна!    


 
17,19 травня
Узагальнення та систематизація знань з теми''Хімія і прогрес людства''
Перегляньте ці навчальні відео: перше стосовно прогресу людства завдяки хімічним відкриттям, а друге буде корисне тим учням, які будуть вивчати хімію у ВНЗ.
https://youtu.be/n8-oOCCQicM
https://youtu.be/UyJ-lmTN-a4
Ті учні, які не написали контрольну, чекаю від вас фотозвітів по цим і попереднім завданням,також навчальні проєкти
Тримаймося, мої хороші!
                       Все буде Україна!    

10,12 травня
Тема уроку: ''Зелена хімія'':сучасні завдання перед хімічною наукою та хімічною технологією
1.Прочитайте с.204-205 параграфа 39.
2. Випишіть правило та складіть короткий конспект.
3. Допоможе вам навчальне відео:https://youtu.be/9VbDiddd8gY
Навчальний проєкт''Вирішення проблеми утилізації різних видів електричних ламп''
1.Підготуйте та надішліть навчальний проєкт до 17 травня
2. Переглянувши відео, дайте відповідь на питання: Чому енергозберігаюча лампочка небезпечніша за ртутний термометр?
https://youtu.be/yxP_MshS6Yg




3,5 травня
Теми  уроків: Роль хімії у розв'язанні енергетичної та екологічної проблем
1.Прочитайте параграф 39
2.Дайте відповідь на питання: Чи можна вважати хімічні знання складником загальної культури людини?
Це відео охоплює розв'язання всіх вище зазначених проблем хімією:https://youtu.be/P2_puvtjTfU
5 травня онлайн-урок: 11.00
 https://meet.google.com/zyz-dqjc-hpt

26,28 квітня
Теми уроків: Роль хімії у створенні нових матеріалів, розвитку нових напрямів технологій, розв'язанні сировинної та продовольчої проблем
1.Опрацюйте параграфи 37,38                                    
2. Починайте працювати над завданнями різного ступеня складності(параграф 36). Ті учні, які претендують на оцінку достатнього та високого рівня, мають їх показати під кінець травня.
Для полегшення опрацювання матеріалу перегляньте відео 
Тримаймося, мої хороші!
                       Все буде Україна!    



19 квітня
Контрольна робота за II семестр з теми'' Неорганічні речовини та їхні властивості''
\Виконайте контрольну роботу за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=7288126
Вона активна до 26 квітня 10.00


12,14 квітня

Теми уроків: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних і органічних  сполук

З наданих фото оберіть собі 7  ланцюжків перетворень чи 7 завдань ЗНО, але краще перевірити себе за останнім  фото, де 36 рівнянь реакцій. За бажанням, надішліть мені. Буду рада прокоментувати.


Тримаймося, мої хороші!
Все буде Україна!


5,7 квітня

Теми уроків: Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук

1. Опрацюйте параграф 34, розгляньте схему на с.179 знизу, спробуйте кожну стрілочку перетворити в рівняння реакції. 

Генетичний зв'язок-це походження одних речовин від інших

2. Виконайте за вашим вибором дві вправи №1-7 на с.180
Цікаві завдання із зірочкою №5-6
Якщо виникають питання, буду рада допомогти
Практична робота 2                                 Генетичні зв'язки між неорганічними речовинами                                                                               3. Перегляньте демонстраційну практичну роботу, за нею складіть ланцюжки перетворень, рівняння реакцій та запишіть видимі ознаки дослідів                                     https://youtu.be/JPOwjepdcxQ





 

Шановні випускники! Ця тема дуже важлива, адже щоб допомогти нашій державі в такий надскладний час, треба мати міцнюще ЗДОРОВ'Я! 
29,31 березня
Теми уроків: Біологічне значення металічних та неметалічних елементів
1.Опрацюйте параграф 32, зверніть увагу на продукти харчування,що містять потрібні хімічні елементи
2. Мені було б цікаво, якби Ви виконали завдання 3 ''Знаємо,розуміємо'' с.176  Куди надсилати, Ви знаєте. Але все це Ви робите по можливості.
Тримаймося, мої хороші!
Все буде Україна!





22,24 березня
Теми уроків: Мінеральні добрива. Сучасні силікатні матеріали
Ознайомтесь з матеріалом в підручнику за параграфами 30-31,розгляньте малюнки.  По можливості, перевірте себе за вправами"Застосовуємо"                               
Для Каті Шевцової і Дениса Мозка, а також всіх бажаючих завдання ЗНО різних років і Закріплення на фоточках.

Тримаймося, мої хороші!
Все буде Україна!






 





03 лютого 2022 року
Тема уроку: Якісні реакції на деякі катіони
Коли вийдемо на навчання, ми обов'язково виконаємо ці досліди в класі.
1.Виявлення в розчині катіонів Феруму(2+), Феруму (3+).
2.Виявлення в розчині катіонів Барію.
3.Виявлення у розчині катіонів амонію.
Перегляньте навчальне відео до 6 хвилини включно. 
https://youtu.be/tIqfNnfrQlo
Запишіть рівняння реакцій та видимі ознаки досліду в зошит



01 лютого 2022 року(онлайн)
Тема уроку:Солі, їх поширення в природі. Середні та кислі солі
1. Опрацювати параграф 27, написати за ним конспект, виконати вправи №1-4(Застосовуємо) с.148

27 січня 2022 року
Код доступу  upb-tcyq-wen    в meet. google.

Ви обіцяли мені переглянути навчальне відео:
https://youtu.be/D1icvvz_CrI 





18 листопада 2021 року
Тема уроку: Окисні та відновні властивості неметалів
1.Опрацюйте параграф 17, з нього випишіть з поясненням всі хімічні реакції(з якими речовинами неметали окисники, а з якими-відновники)
2.Виконайте вправи 2-5 с.92-93
3.Перегляньте навчальне відео
https://youtu.be/LY5Ap3J1gNc
Як тільки виходимо на навчання-збираю зошити на перевірку(але тільки один раз). Тому прохання свій час використовувати раціонально, ШАНОВНІ ВИПУСКНИКИ.

16 листопада

Онлайн-урок за посиланням:

meet.google.com/hdt-ebff-bjg



11 листопада 2021 року
Тема уроку: Алотропні  модифікації Карбону
1.Опрацювати параграф 16 с.84-86(написати конспект про Карбон)
2.Переглянути навчальне відео
https://youtu.be/icCqP4BhsOY, записати з нього задачу.
3.Виконати вправи 1-3 "Застосовуємо" с.88
4.Виконати тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5363889

9 листопада 

Онлайн-урок за посиланням:

meet.google.com/hdt-ebff-bjg


4 листопада 2021 року
Тема уроку: Неметали: загальна характеристика, фізичні властивості
1.Опрацюйте параграф 15(до адсорбції).
2.Для полегшення вивчення матеріалу перегляньте відео:
https://youtu.be/X63_ZWBMaBs
3.В робочому зошиті дайте відповіді на питання"Попрацюйте групами" с.76
4.Занесіть табл.5 на с.77 в зошит, запам'ятайте.
5.Виконайте завдання на синьому фоні(пальчик вверх) с.79 
Надішліть до наступного уроку на електронну адресу або вайбер

2 листопада 2021 року 
Самостійна робота з теми "Хімічні реакції"
онлайн
1.Визначте пару речовин, між якими відбувається необоротна реакція:
а) магній хлорид і натрій нітрат;
б) алюміній сульфат і барій гідроксид.
Складіть рівняння реакції.
2.Укажіть якомога більше класифікаційних ознак реакції взаємодії заліза з купрум(II) сульфатом.Рівняння реакції?
3.До оборотних чи необоротних реакцій належить взаємодія сульфатної кислоти з калій карбонатом? Поясніть+ рівняння.
4.У якому напрямку зміститься хімічна рівновага реакцій
а) 2NO(г) + O2(г)  2NO2(г) + Q;
б) H2(г) + Cl2(г)  2HCl(г) + Q;
в) 2SO2(г) + O2(г)  2SO3(г) + Q?
якщо збільшити тиск,зменшити температуру і збільшити концентрацію вихідних речовин? Написати окремо для кожної реакції.
5.Вправа 9 підручник с.74
6.Гідроліз яких солей відбувається за катіоном,а яких -за аніоном:
алюміній хлорид
натрій карбонат
калій сульфат
цинк нітрат? Складіть формули цих речовин
7.Якого кольору(синього,червоного чи не зміниться) стане жовтий універсальний індикаторний папірець в розчинах
цинк сульфату
ферум(II) хлориду
натрій хлориду
натрій карбонату? Складіть формули цих речовин
8.Задача. Обчисліть відносний вихід негашеного вапна CaO масою 400г, добутого термічним розкладом кальцій карбонату масою 800г?
Надіслати не пізніше 9.00 на електронну адресу ladinska1960@gmail.com




26 жовтня 2021 року

Тема уроку: Поняття про гальванічний елемент як хімічне джерело електричного струму

1.Опрацюйте параграф 13, напишіть зрозумілий конспект за підручником або відео.

https://youtu.be/GLldm1vXswg

2.Виберіть одну з тем навчальних проєктів:
-Гальванічний елемент з картоплі, лимону
-Види і принципи роботи малих джерел електричного струму, утилізація їх.
Увага! У четвер, 28 жовтня об 11.00 чекаю Вас на онлайн-уроці за посиланням: https://meet.google.com/yqy-tgcw-buq

 





12 жовтня 2021 року

Тема уроку: Гідроліз солей
1.Опрацювати параграф 12.
2.Переглянути навчальне відео за посиланням:https://youtu.be/JUSn-BVZM8Q
3.Виконати вправи №1-3 Застосовуємо с.68 та №11-14 с.74
4.Опишіть досліди з відео та випишіть всі рівняння реакції за катіоном та аніоном




1 коментар: