Дистанційне навчання
31 травня, 2 червня
Повторення вивченого матеріалу
Дайте відповіді на такі питання повторення:
1.Що таке організм?
2. Яка властивість живого організму є в цьому прикладі: У кота шерсть стала дибки при появі собаки?
3.Яка найменша складова організму рослини?
4. 4. Яка речовина необхідна рослинам для дихання?
5.За якою основною ознакою рослини відрізняються від тварин?
6. Які організми забезпечують планету киснем?
7. Яке біологічне явище відбувається тільки на світлі? Підказка: у рослин.
8. Які організми відносяться до
-утворювачів?
-споживачів?
-руйнівників(перетворювачів)?
9. У яких організмів немає ядра?
10. Які 6 наук відносяться до курсу природознавства?
Якби вам довелось виконувати контрольну роботу з природознавства, які б відповіді ви обрали? Перевірте себе, мої хороші п'ятикласники! Надсилати не треба, хоча якщо у когось виникне таке бажання, буду рада прокоментувати.
Виберіть одну правильну відповідь
1.Найменша структурна одиниця,з якої складаються всі живі організми
А ядро В клітина
Б цитоплазма Г вакуоля
2.Познач просту речовину
А цукор В водень
Б вуглекислий газ Г вода
3.Познач складну речовину
А грунт Б повітря В залізо Г «перекис водню»
4.Хімічне явище-це
А світіння електричної лампочки Б грім В горіння дров Г спів птахів
5.Періодичне сезонне явище-це
А полювання їжаків у сутінках Б приліт птахів із теплих країв
В розкриття квітів кульбаби вранці Г пробудження птахів з першими променями сонця
6.Укажи біологічне явище
А веселка Б блискавка В іржавіння заліза Г листопад
7.Які організми містять хлорофіл
А мухомор і трутовик Б папороть і мох В синичка і горобець
8. Визнач природну екосистему
А акваріум Б поле В квітник Г океан
9.Встановіть відповідність між рослинами та місцем їх зростання
1 вишня А озеро
2 ковила Б ліс
3 папороть В сад
4 латаття Г степ
10.Встановіть відповідність між організмами та їх трофічним рівнем
1 бактерії,дощовий черв`як А споживачі
2 колорадський жук, заєць Б утворювачі
3 картопля,клен В руйнівники
11.Який харчовий ланцюг складений правильно
А Миша—їжак—лисиця
Б Капуста—заєць---лось
В Ряска—карась—щука
Г Гадюка—миша-- пшениця
12.Укажи рослину,занесену до Червоної книги України
А папороть Б кислиця В цибуля ведмежа(черемша) Г кульбаба лікарська ПРАЦЮЄМО!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
24,26 травня
Тема уроку: Охорона природи. Червона книга України
Опрацюйте параграф 47, запам'ятайте рослини і тварин, занесених до Червоної книги України
Практична робота 2
Складання Червоної книги своєї місцевості
1.Впізнайте рослини та тварин,зображених нижче
Складання Червоної книги своєї місцевості
1.Впізнайте рослини та тварин,зображених нижче
2.Доповніть цей список назвами рослин та тварин,занесених до Червоної книги України, щоб разом з моїми прикладами було по 10.
3.Ознайомтесь з навчальним проєктом''Смітити не можна переробляти'' на с.189 та протягом тижня виготовіть якусь потрібну річ із уже використаних вами речей, які потрібно викинути. Тобто, ви даєте ''друге життя'' вже використаним речам. Надішліть фото до понеділка включно( з вівторка, можливо, будуть виставлятись оцінки за рік) Наприклад:
17,19 травня
Тема уроку: Людина-частина природи. Зв'язок людини з природою. Зміни в природі, що виникають унаслідок природних чинників і діяльності людини
1. Перегляньте навчальне відео https://youtu.be/iADQf8rFK3s
2.Уважно прочитайте параграф 45, письмово дайте відповіді на питання 3,4 с.178
Екологічні проблеми та їх розв'язування. Практичне заняття. Дослідження екологічних проблем своєї місцевості
1.Опрацюйте параграф 46, перерахуйте декілька екологічних проблем(письмово) 2. Перегляньте навчальне відео:https://youtu.be/GrfNsvDe_zg 3. Перегляньте презентацію,що ілюструє практичне заняття. Напишіть про екологічні проблеми вашої місцевості https://youtu.be/q8oxvPQWJYk
Надішліть до наступного уроку
10,12 травня
Тема уроку: Віртуальна екскурсія до Київського зоопарку
1. Перегляньте навчальне відео за посиланням:
https://youtu.be/9WaGJOkiXms
2.Розподіліть тварин,яких ви побачили на:
-хребетних і безхребетних
-теплокровних і холоднокровних
-всеїдних
-рослиноїдних
-хижаків
-отруйних
-свійських
3.Пам'ятник якій вимерлій тварині ви побачили у відео?
Порада: на окремому листочку спочатку після теми уроку випишіть зверху вниз тварин(у мене їх 22),а поряд в дужках вкажіть,яка ця тварина за класифікацією,поданою вище
Навчальний проєкт. Вирощування найвищої бобової рослини (презентаційний етап)
Дорогі п'ятикласники! Настав час надсилати мені ваші бобові рослини
Електронна адреса:
ladinska1960@gmail.com або вайбер 0983746075
ПРАЦЮЄМО!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
3,5 травня
Теми уроків: Вплив на організми чинників живої природи. Взаємозв'язки між організмами. Співіснування організмів.Угруповання організмів. Екосистеми
1. Опрацюйте параграфи 43,44
2.Перегляньте навчальні відео: https://youtu.be/5ZRvdSrsMM0
https://youtu.be/wk5Ql0RqZE0
3.До яких екосистем: природних чи штучних належать зображені на фото об'єкти:
Електронна адреса:
ladinska1960@gmail.com або вайбер 0983746075
3 травня
Онлайн-урок за посиланням:
https://meet.google.com/zyz-dqjc-hpt
5Б-о 12.00
5А-о 13.00
26,28 квітня
Теми уроків: Водне та грунтове середовища життя
1. Опрацюйте параграфи 41-42
2.Перегляньте навчальні відео::https://youtu.be/7LgjqT3YKpI
https://youtu.be/LeBf_VxnQ7s
3. Запишіть в робочому зошиті назви водних рослин, прісноводних тварин і тварин, що мешкають у солоній воді(по 5 прикладів,разом 15)
4. Напишіть, які є пристосування до водного способу життя у рослин та тварин
5. Які мешканці грунтового середовища зображені на фото? Які у них пристосування до грунтового середовища життя?
19,21 квітня
Тема уроку: Пристосування організмів до періодичних змін умов середовища. Різноманітність середовищ життя. Наземно-повітряне середовище
1.Уважно прочитайте параграфи 39,40
2.Перегляньте навчальні відео https://youtu.be/SULxdVfAyTY
https://youtu.be/-RUJ4X0oB6o
Які тварини зображені на фото, в якому середовищі життя вони мешкають та як пристосувались до життя в ньому?
Які організми зображені на фото, в якому середовищі життя вони мешкають та як пристосувались до життя в ньому?
12,14 квітня
Тема уроку 1: Умови життя на планеті Земля. Середовище життя.Чинники середовища. Вплив на організми чинників неживої природи
1.Уважно прочитайте параграф 38
2.Перегляньте навчальне відео за посиланням:
https://youtu.be/NuP_f091y5Q
Запам'ятайте! Умови навколишнього середовища називають чинниками середовища. Розрізняють чинники неживої природи(вологість,повітря, температура,освітленість) та чинники живої природи(взаємозв'язки організмів між собою)
Перевірте себе за питаннями на с.141
Тема уроку 2:Навчальний проєкт. Вирощування найвищої бобової рослини (організаційний етап)
Для виконання проєкту вам треба знайти якісне насіння квасолі або гороху.
Перегляньте відео https://youtu.be/7VrhNd1Lg1A
На виконання проєкту вам відводиться більше місяця.
Свої спостереження можна оформити найрізноманітнішими способами: презентацією, власним відео, фото з підписами,малюнками.
Обов'язкова умова: я повинна бачити вас на фото поряд з вирощеною бобовою рослиною
Роботи мені можна буде надіслати в кінці травня
ПРАЦЮЄМО!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
5,7 квітня
Практичне заняття Ознайомлення з найпоширенішими й отруйними рослинами, тваринами і грибами своєї місцевості 1.Перегляньте навчальне відео https://youtu.be/Ljcxib6U_Vw 2.Ознайомтесь і запам'ятайте отруйні рослини, тварини, гриби, запам'ятайте їх і при зустрічі не наражайте себе на небезпеку. Поділіться цією інформацією з дорослими
Практичне заняття Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин,грибів,тварин
Перегляньте навчальне відео https://youtu.be/3lZYymzc7-M Після нашої перемоги обов'язково купіть собі барвистий довідник-визначник, щоб дізнатись назви нашого УКРАЇНСЬКОГО розмаїття рослин, тварин і грибів
ПРАЦЮЄМО!
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!
29,31 березня
Тема уроку:Організм і його властивості. Клітинна будова організмів
Запам'ятайте властивості живих організмів,що бачите на слайді.
До яких властивостей належать ці приклади?
1.Кішка народила кошенят.
2.В легені бичка потрапляє кисень повітря.
3.Лось їсть гілочки з листям.
4.Кульбаба розкривається вдень,а на ніч закривається.
5.Було кошеня,а став кіт.
6.Бутон тюльпана перетворився на квітку.
7.В річці пливе щука.
Крім зазначених властивостей, у живих організмів є РУХ.
Запам'ятайте! Всі живі організми:рослини,тварини,гриби,бактерії складаються з клітин
Клітина складається з оболонки, цитоплазми та ядра.
Тема уроку: Різноманітність організмів Перегляньте навчальне відео
https://youtu.be/6Fh480zeo7Y
В ньому надана характеристика РОСЛИН, ТВАРИН, ГРИБІВ, БАКТЕРІЙ.
По можливості, запишіть ці характеристики, зупиняючи демонстрацію там, де просить вчитель.
За бажанням,надішліть свої відповіді на електронну адресу.
Весь цей матеріал є в параграфах 33-37 підручника.
Працюємо!
Все буде Україна!
22,24 березня
Теми уроків: Значення води в природі. Використання води людиною
Ця тема йде, як повторення.
Ви пам'ятаєте, що вода-найдорожчий ресурс планети Земля, вона є розчинником, потребує ощадливого використання людиною в побуті через обмеженість прісної води для задоволення наших потреб.
Отже,прочитайте параграф 32,проаналізуйте малюнки.
Організм і його властивості. Клітинна будова організмів
Перегляньте навчальне відео https://youtu.be/wjVFBDII13Y
Запам'ятайте:
-всі організми складаються з клітин
-у живих організмів є такі властивості:
живлення
дихання
ріст і розвиток
подразливість
рух(активний або пасивний)
розмноження
Прочитайте параграф 33,уважно розгляньте малюнки
Бережіть себе і своїх близьких
Завдання 1. Знайти на глобусі і карті півкуль материки, частини світу, океани; Північний і Південний полюси, екватор, паралелі та меридіани.
Завдання 2. На фізичній карті України знайти Чорне і Азовське моря, Карпатські та Кримські гори, річки Дніпро, Дністер, Південний і Західний Буг, Сіверський Донець.
Завдання 3. Якими кольорами позначаються на карті рівнини, гори та водойми?
Фізичні карти України та півкуль є на початку та в кінці підручника(форзаци)
У понеділок 25 січня ви будете виходити до карти та глобуса і всі ці географічні об'єкти показувати
Гра: Перевір себе (Звукові явища)
Немає коментарів:
Дописати коментар